Booking.com hakkında bir değerlendirme
Booking.com online reservation.
Booking.com konaklayan misafirlerden komisyon almaz.
Booking.com B.V. (kuruluş 1996) tartışmasız dünyanın en çok online rezervasyon üreten Hollanda merkezli ve komisyon bazlı gelir sistemi ile çalışan konaklama pazarlama şirketidir.Komisyon yapısı tek yönlü olup konaklayandan herhangi bir ücret talep etmez.Konaklama tesislerinin ücretsiz olarak üye olabileceği ve tesis bilgilerini ekleyebileceği online bir back office altyapısı sunarak söz konusu tesislere satış konusunda önemli bir destek sunmaktadır.Kolay kullanımlı arayüzü ve hızlı çalışan bir müşteri destek hattına sahiptir.Müşteri destek hattı gerek konaklayan gerekse tesis yönetimine aynı hassasiyet ile son derece hızlı hizmet vermektedir.Hemen hemen her tesis için internet reklam aktiviteleri(Google adwords vb.) gerçekleştirerek tesis sahiplerinin oda/rezervasyon satışlarına maksimum desteği sağlamaktadır.Tesislere kapasiteleri ve özelliklerine göre çeşitli özel pazarlama tekliflerinde bulunarak satış destek konusunda her zaman bir adım önde ve söz konusu pazarda lider konumunu korumaya devam etmektedir.
Ancak her mükemmele yakın sistemin olduğu gibi booking.com'un da zaman zaman memnun edemediği müşterilerin olduğu bir gerçektir.Yine de konaklama/turizm sektöründe hizmet veren bir işletmeniz varsa booking.com'u denemenizi mutlaka öneririm.Bilinen online pazarlama şirketleri arasında işinize en fazla katkı sağlayacağını kısa sürede fark edebileceğiniz bu sisteme katılmanızı şiddetle tavsiye ederim.Antalya havalimanında rehberlik yaptığım 2014 yılında karşıladığım 10 müşterinin hemen hemen 8'inde booking.com'un rezervasyon bilgi dökümanını gördüğümde ayrıcalığını fark ettiğim bu sistemin Oda/daire satışlarınızı nasıl hızlı bir destek vereceğini kısa sürede fark edeceksiniz.Kullanımı son derece basit olan bu sisteme kayıt olmak için buradan tesisinizi kayıt edebilirsiniz.
The Priceline Group'un bir parçası olan Booking.com hakkında (kendi veri ve iddialarına göre) bazı gerçekler:
Bağlı bulunduğu grup: The Priceline Group
Kuruluş Tarihi: 1996
Tesis sahiplerinden aldığı komisyon oranı: Toplam konaklama ücretinin en az % 15'i
Tesis Ücret tahsilatı: Doğrudan konaklayandan tahsil eder ve Booking.com'un komisyonunu aylık olarak şirkete fatura karşılığında ödersiniz.
Misafir/Konaklayandan aldığı komisyon oranı: Yok
Kurulduğu Ülke: Hollanda/ The Nederlands
Günlük Rezervasyon sayısı: 900.000 Adet gecelik oda (Dünya genelinde)
Hizmet verdiği dil sayısı: 40+ (Dünya genelinde)
Hizmetine dahil tesis tipleri: Otel,Hotel,Hostel,Daire,Oda&Kahvaltı,Apart Otel,Tatil köyü
Hizmet verdiği ülke sayısı: 221 Ülke
Hizmetine dahil tesis sayısı: 818,623 Adet
Booking.com müşteri hizmetleri(Misafir): (Uluslararası)008004480826367- (Türkiye'den) +442033202641
Booking.com müşteri hizmetleri telefonu(Tesis ve Misafir ortak hat): 0242 320 75 20
Ofis sayısı: 170 (Dünya genelinde)
Ofisi bulunan ülke sayısı: 60 Ülke
Dünya genelinde booking.com ofisi bulunan şehirler: Amsterdam - Antalya - Athens - Atlanta - Auckland - Bangalore - Bangkok - Barcelona - Beijing - Berlin - Bogotá - Bolzano - Bordeaux - Boston - Bratislava - Bristol - Brussels - Bucharest - Budapest - Buenos Aires - Cairo - Calgary - Cambridge - Cancún - Cape Town - Casablanca - Chengdu - Chicago - Colombo - Copenhagen - Dallas - Denver - Dubai - Dublin - Dusseldorf - Edinburgh - Faro - Florence - Frankfurt am Main - Freiburg im Breisgau - Fukuoka - Grand Rapids - Guangzhou - Haikou - Hamburg - Hanoi - Helsinki - Heraklion - Ho Chi Minh City - Hong Kong - Honolulu - Houston - Innsbruck - Istanbul - Jakarta - Jeddah - Johannesburg - Kiev - Koh Samui - Krakow - Kuala Lumpur - Kuta (Bali) - Larnaca - Las Palmas de Gran Canaria - Las Vegas - Lille - Lima - Lisbon - Ljubljana - London - Los Angeles - Lyon - Madrid - Málaga - Manchester - Manila - Marrakech - Melbourne - Mexico City - Miami - Milan - Montpellier - Montréal - Moscow - Mumbai - Munich - Nairobi - Natal - New Delhi - New Orleans - New York - Nice - Norwalk - Orlando - Osaka - Oslo - Palma de Mallorca - Panama City - Paris - Phoenix - Phuket - Porto Alegre - Prague - Rennes - Reykjavík - Riga - Rio de Janeiro - Rome - Saint Petersburg - Sallanches - Salzburg - San Diego - San Francisco - Santiago - Santo Domingo - São Paulo - Sapporo - Seattle - Seoul - Shanghai - Siem Reap - Singapore - Sochi - Sofia - Sorrento - Stockholm - Strasbourg - Sydney - Taipei - Tallinn - Tel Aviv - Thessaloníki - Tokyo - Toronto - Vancouver - Venice - Vienna - Vilnius - Warsaw - Washington - Yangon - Yogyakarta - Zagreb - Zurich
Sloganı: Misafirler için:
1.En iyi fiyat garantisi
2.Rezervasyon ücreti yok
3.Güvenli rezervasyon ve kredi kartı bilgileri saklama garantisi
Tesis sahipleri için:
1.Neredeyse haftalık 6.300.000 rezervasyon sayısı ve 10.000'den fazla pazarlama ortağı ile komisyon bazlı ve web back office desteği sayesinde konaklama/seyahat sektörünün lider platformu.
Kaynak: About Booking.com
Yazar: ©emlakdanismani.org
# Şunlar da ilginizi çekebilir:
Booking.com da sıralama yükseltme
En iyi beş günlük daire,apart arama sitesi
Booking benzeri siteler
Booking rezervasyon ve iptal işlemleri nasıl yapılır?
*Bu sayfalarda anılan tesis,ticari marka ya da tescilli ticari markalar kendi sahiplerinin mülkiyetindedir.Anılan tesis adı ya da ticari markaların bu web sitesi ile doğrudan bir ilişkisi yoktur. ©emlakdanismani.org.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumunuz değerlendirildikten sonra yayınlanacaktır.